Hirdetés
Itt van, végre megérkezett a Solis traktorok új generációjának első modellje a Solis 50 Shuttle XL
Videónkban a faceliftes és fejlesztett műszaki megoldásokkal teletűzdelt Solis 50 Shuttle XL kabinos verzióját mutatja be a Solis traktorok magyarországi importőre, az ODISYS Bt. ügyvezetője, Hernek Zoltán.
Az új európai uniós előírásoknak még hosszú ideig megfelelő Tier5-ös Solis modell egy hosszú fejlesztési időszak után érkezett meg Európába. A műszaki tartalom korszerűsítésével együtt egy ízléses, a korábbi hiányosságokat pótló, európai igényeknek megfelelő traktor kaptunk.
A motorháztető alá egy nagy 3000 cm3 lökettérfogatú, részecskeszűrős, intercooleres CRDI motor került. Ez a korábbi erőforráshoz hasonlóan széles fordulattartományban képes működni, továbbra is gazdaságos üzemanyag felhasználás mellett. A szántóföldi Solisok (75 és 90 le) esetén már jól bevált Bosch üzemanyagrendszer felel a közös nyomócsöves motor megbízható működéséért. A motortér jól átgondolt elrendezésű, a csövek elvezetése és az alkatrészek elhelyezése jól átgondolt tervezésnek köszönhető.

Köszönhetően a jól összeállított konstrukciónak elmondható, hogy a Solis 50 alacsony károsanyag-kibocsátás és gazdaságos üzemanyaghasználat mellett rendkívül nagy nyomatékkal üzemel, ráadásul a napi működés szempontjából rendkívül kényelmes módon, AD BLUE nélkül.
A traktor új külleme első látásra is kellemes benyomást kelt. A sárvédők, színre fújt fém karosszériaelemek és a stabil acélfellépők szinte kötelező elemek egy új traktoron, így ezekkel a korábbi modell hiányosságait pótolták. A gyárilag szerelt kabin ismerős, hiszen a Solis 90 és 75 esetén már jól ismert panorámás megoldást építették a Solis 50-re is. Ennek köszönhetően a kezelő az üléséből kiválóan lát körbe, tökéletes rálátást biztosít akár a felszerelt munkaeszközről van szó hátul, akár az első kerekek felé, a hátsó-oldalsó íves ablakok pedig nyithatóak.
A Solis 50 természetesen kabin nélküli verzióban is elérhető.

A jól bevált alkatrészeket nem cserélte le a Solis. A váltó, a hidraulikarendszer továbbra is korábban használt, megbízhatóan működő megoldások. Ennek megfelelően a traktor hátsó része jelentős mértékben megegyezik a korábbi modellel. Nagy emelési képesség, a 2 (illetve opcionálisan 3-ra bővíthető) hidraulika körök, a CE tanúsítvánnyal rendelkező vonófej, az egy és kétkörös légfék az alapfelszereltség része.

A kabin/platform igazán izgalmas változásokat hozott. A vezető körül elhelyezett kezelőművek kényelmes pozícióba kerültek. A kényelmet és a komfortérzetet fokozza a hosszú munkanapokon a kialakított tárolóhelyek, a pohár/üvegtartó, a Kenwood hifi fejegység is. A kabin a digitális klímának köszönhetően fűthető és hűthető.

A kényelmet szolgálja a síkpadlós kivitel és a szabad lábtér és a magasságában és dőlésszögében is állítható kormány is, ami mögé új, megújult műszerfal került.
Az új Solis 50 hozza azt, amit vártunk modelltől. A komfortos jól megtervezett, mégis kompakt kivitel és a megbízható jól bevált műszaki megoldások egy jól működő, igényes korszerű traktort alkotnak.


(x)
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
10 éven belül Közép-Európa elsőszámú agráregyeteme lenne a MATE
2021.02.13.2021. február 1-jén létrejött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, amely közhasznú magán felsőoktatási intézményként folytatja működését. Az intézmény fenntartója a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemért Alapítvány. A Kuratórium elnöke Dr. Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója; tagjai: Dr. Nagy István, agrárminiszter; Lázár János, országgyűlési képviselő, a Nemzeti Ménesbirtok és Tangazdaság Zrt. által ellátott állami feladatok koordinálásáért felelős kormánybiztos; Dr. Horn Péter, rector emeritus, az MTA rendes tagja és Dr. Bedő Zoltán, az MTA rendes tagja.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatHirdetés
Hirdetés