Impozáns megjelenéssel és megújult arculattal készült a 2022-es AGROmashEXPO kiállítás 4 napjára a Nitrogénművek Zrt. csapata. Az újdonságokról, a Genezis márkáról és a fejlesztésekről Deák Boglárkát, a cég marketingvezetőjét kérdeztük, aki 2020 decemberétől koordinálja a regionális marketingstratégiát a Veszprém megyei, Pétfürdő központú vállalatnál.

Milyen változásokat hajtottak végre az elmúlt 14 hónap során?

A 2021-es év legjelentősebb marketing aktivitása az arculatváltásunk volt, amibe a Genezis logó frissítése, a dizájn megújítása és bevezetése tartozott. Ez utóbbi még most is folyamatban van regionális szinten. Fontos változás még, hogy a harmonizáció részeként az export országok képviseletei, a leányvállalatok a jövőben Genezis Trade cégforma alatt fognak működni. A vállalatunk 90 éves fennállásának és hagyományainak ünneplését kiemelt kommunikációs kampánnyal és Facebook nyereményjátékkal tettük emlékezetessé, továbbá az előző évekkel ellentétben visszatértünk az agrár szaksajtó platformjaira annak érdekében, hogy a Genezis márka imázsát megfelelő súllyal tudjuk támogatni. Ehhez elengedhetetlen az online és offline médiában való folyamatos jelenlét.

Az újdonságokról, a Genezis márkáról és a fejlesztésekről Deák Boglárkát, a Nitrogénművek Zrt. marketingvezetőjét kérdeztük - Fotó: Magro.hu, BT, Budapest
Az újdonságokról, a Genezis márkáról és a fejlesztésekről Deák Boglárkát, a Nitrogénművek Zrt. marketingvezetőjét kérdeztük - Fotó: Nitogénművek

Marketing stratégiánk alappillére, hogy elsősorban hasznos szakmai tartalmakat készítünk, mellyel az a célunk, hogy a termelők olyan, számukra releváns témákban kapjanak pontos tájékoztatást, amellyel növelhetik gazdálkodásuk hatékonyságát. A szakmai tartalmak főként a Nitrogénművek szaktanácsadó és termékfejlesztő kollégáinak javaslatait, ajánlásait és gyakorlati termékfelhasználási tapasztalatait tartalmazzák, amit a termelők jól be tudnak illeszteni a saját gazdálkodási gyakorlatukba. Az elmúlt több, mint egy évben a médiamixünket teljesen átdolgoztuk, elsődleges kommunikációs csatornánk ma már a social media, ahol elsősorban edukatív szakmai tartalommal érjük el a célcsoportunkat heti több alkalommal.

A piacvezető Genezis márka nem csak Magyarországon, hanem regionális szinten is egyedülállóan széles, prémium termékportfólióval rendelkezik, amely az elmúlt évek nagymértékű beruházásainak köszönhetően -2013-2018 között önerőből 110 milliárd forintos beruházást valósítottunk meg- magas minőségi szintet képvisel. Emellett országos lefedettségű, nagy létszámú, magasan képzett szakmai üzletkötő hálózattal rendelkezünk, amely szakmai kompetenciája révén segíti a termelőket a megfelelő műtrágya technológia kiválasztásában, valamit növényvédőszer, vetőmag és terménykereskedelmi kérdésekben.  Az értékesítési csapatunk folyamatos szakmai képzése és fejlesztése a jelenlegi marketing tevékenységben kiemelt szerepet kapott az elmúlt időszakban, amit terveim szerint idén is folytatunk.

Impozáns megjelenéssel és megújult arculattal készült a 2022-es AGROmashEXPO kiállítás 4 napjára a Nitrogénművek Zrt. csapata - Fotó: Magro.hu, BT, Budapest
Impozáns megjelenéssel és megújult arculattal készült a 2022-es AGROmashEXPO kiállítás 4 napjára a Nitrogénművek Zrt. csapata - Fotó: Nitrogénművek

Az AGROmashEXPO-n való megjelenésünkkor a standunk tervezésénél és kivitelezésénél elsősorban ezeket a kritériumot vettük alapul, annak érdekében, hogy megjelenésünkkel az előbb említett értékeinket képviseljük. Standunk a szervezőktől elismerésként első helyezést kapott „A kiállítás legszebb standja” versenykiírásban. A Nitrogénművek továbbra is nagy hangsúlyt fektet a beruházásokra és az innovatív fejlesztésekre annak érdekében, hogy a Genezis márka versenyképességét tovább erősítse. Ennek a szemléletnek a szerves része a marketing tevékenységünk hatékonyságnak folyamatos javítása is.

Milyen marketingeszközöket használnak ehhez?

Egyik legfontosabb feladatunk a Genezispartner.hu weboldalunk megújítása és folyamatos karbantartása. A tartalmi javítások, az arculat változtatásai mind azt a célt szolgálják, hogy tudatosítsuk: a Genezis márka egy komplex termékportfóliót és szolgáltatást, a Genezis Technológiát jelenti, vagyis a műtrágya szegmens mellett a terménykereskedelmet, a növényvédőszer és a vetőmag üzletágakat is magában foglalja. A marketing stratégiánk célja, hogy mind a 4 szegmensünket a megfelelő marketingtámogatásban részesítsük.   A termelői célcsoport ezzel a megközelítéssel találkozhat az online és az offline kommunikációs felületeken.

A Covid-járvány sajnos jelentősen befolyásolta a marketingtevékenységet is, kevesebbet találkoztunk a meglévő és leendő partnereinkkel, mint szerettük volna, de mindent megteszünk, hogy szoros kapcsolatban maradjunk a termelőkkel ebben a nehezen tervezhető időszakban is.

A Genezis márka egy komplex termékportfóliót és szolgáltatást, a Genezis Technológiát jelenti, vagyis a műtrágya szegmens mellett a terménykereskedelmet, a növényvédőszer és a vetőmag üzletágakat is magában foglalja - Fotó: Magro.hu, BT, Budapest
A Genezis márka egy komplex termékportfóliót és szolgáltatást, a Genezis Technológiát jelenti, vagyis a műtrágya szegmens mellett a terménykereskedelmet, a növényvédőszer és a vetőmag üzletágakat is magában foglalja - Fotó: Nitrogénművek

Milyen megoldásokkal teszik könnyebbé a gazdák életét?

A fentiekben említett edukatív szakmai tartalom generáláson túl folyamatosan zajlik a Genezis portfólió optimalizálása a piaci igényekre szabva. A letisztított portfólión belül marketing szempontból súlyozzuk a termékeket és azok a termékek kapnak kiemelt marketingtámogatást, amelyek prioritást képviselnek a termelői elvárások alapján. Mind a nitrogén alapú, mind az NPK és lombtrágya portfóliónkon belül vannak olyan tételeink, amelyek a versenytársakhoz képest jelentős hozzáadott értékkel rendelkeznek, emiatt ár-érték arányban kiemelten versenyképesek. Szortimentünkön belül egyedülálló termék a piacon a Pétisó, amely a maga kimagasló, 39 százalékos hatóanyag tartalmával 90 éve bizonyít a magyar termelők számára.

Az elmúlt időszak piaci környezetének jelentős változásai, mint a drasztikus gázár emelkedés- amely alapjaiban befolyásolja a műtrágya árképzést- a logisztikai korlátok, az időjárás kiszámíthatatlansága a mi marketing munkánkat is nem várt kihívások elé állították. Emiatt nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy partnereik számára folyamatosan biztosítsuk a prémium minőséget képviselő Genezis termékek ellátását és kommunikációs tevékenységünkkel segítsük őket a megfelelő termékkiválasztási és alkalmazási döntésekben. Erre irányulnak a jövőbeli marketing fejlesztéseink.

(x)

További híreink

Kártevők a napraforgóban: előrejelzés 2024-re

2024.03.08.

A napraforgó a legfontosabb olajos növény Magyarországon. 2023-ban az egy évvel korábbinál 25 ezer hektárral kisebb területen, mintegy 677 ezer hektáron termesztették (KSH). A védelmet már a napraforgó-csíranövénynél el kell kezdeni. A védelem a helyes gépbeállítással indul. Ezzel megfelelő teret lehet adni a növények fejlődéséhez, ami segíti a károsítók által okozott károk kompenzálását.

5 kérdés és 5 válasz a hatékony karbamidtrágyázásról

2024.03.08.

Bemutatjuk a KITE Zrt. által forgalmazott UREUS 46-ot, ami Limus Care ureáz inhibitorral kezelt granulált karbamidot jelent.

Fél tucat gyógynövény, amivel csökkenthető a vércukorszint

2024.03.07.

Hazánkban is jó néhány olyan gyógynövény beszerezhető, melyek fogyasztása hozzájárulhat a vércukorszint csökkentéséhez. Érdemes megnézni a felsorolást, mert van közülük olyan is, mellyel mérsékelhető a cukor utáni sóvárgás. Napjainkban egyre nagyobb probléma az inzulinrezisztencia és annak következménye, a cukorbetegség. Ezt is enyhíthetik.

Megszavazta az Európai Parlament: az élőhelyek egyötödét helyre kell állítani 2030-ra 

2024.03.07.

A tagállamoknak egyre több leromlott ökológiai állapotú élőhelyet kell helyreállítaniuk: 2030-ra legalább 30, 2040-re legalább 60, 2050-re pedig legalább 90 százalékukat. A mezőgazdasági termelés alá vont területek esetében rendkívüli helyzetekben ideiglenesen felfüggeszthető a követelmények teljesítése. Az európai élőhelyek több mint 80 százaléka nincs megfelelő ökológiai állapotban.

Mikrobák szerepe a növények nitrogén-, foszfor- és káliumellátásában

2024.03.07.

A talajbaktériumok részt vesznek a tápelemek feltárásában, a nitrogén megkötésében, így a növények tápanyagellátásban is. A következőkben a nitrogénkötésről és a foszfor-, káliumfeltárásról lesz szó.

Budapesten tüntetnek a gazdák, lezárások lehetnek

2024.03.07.

Utcára vonulnak a megyar gazdák, amivel a kormányzati agrárpolitika megváltoztatását szeretnék elérni. A három naposra tervezett megmozdulás szomaton kezdődik majd.

Legújabb hirdetések

Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Goldoni

1 db Goldoni eladó

1 000 HUF

+ áfa
Partnerhírek
Partner

10 éven belül Közép-Európa elsőszámú agráregyeteme lenne a MATE

2021.02.13.

2021. február 1-jén létrejött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, amely közhasznú magán felsőoktatási intézményként folytatja működését. Az intézmény fenntartója a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemért Alapítvány. A Kuratórium elnöke Dr. Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója; tagjai: Dr. Nagy István, agrárminiszter; Lázár János, országgyűlési képviselő, a Nemzeti Ménesbirtok és Tangazdaság Zrt. által ellátott állami feladatok koordinálásáért felelős kormánybiztos; Dr. Horn Péter, rector emeritus, az MTA rendes tagja és Dr. Bedő Zoltán, az MTA rendes tagja.

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat
Kiemelt hirdetések a Piactéren
Hirdetésfeladás